Garmin eTrex 20x

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin eTrex 20x op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,3

Peter 30-04-2019

Laat me steeds in de steek

Geschreven voor: Garmin eTrex 20x

Werkt slecht en traag. Laat me steeds in de steek. Mijn smartphone werkt vele malen beter ( gelukkig maar)

Minpunten

• Gebruiksgemak
  • Betrouwbaarheid

condorrobbie 21-04-2018

klein scherm

Geschreven voor: Garmin eTrex 20x

het is niet makkelijk te bedienen ik vind het een onding
om te geocachen is hij helemaal niet makkelijk het is een ramp om waypoint te maken
en op de site word de garmin etrex 20x niet herkend alle programma s erop gezet ppppfff wat een miskoop gauw terug sturen

stancemm 29-07-2016

Vergissing

Geschreven voor: Garmin eTrex 20x

Helaas moet ik mijn bovenstaande review herzien. M'n enthousiasme was gebaseerd op zijn voorganger, de 20. De 20x heb ik moeten terugsturen. De functies zijn uiterst traag geworden, niet te gebruiken zo traag. Komt wsch doordat het scherm een hogere resolutie heeft gekregen, maar er verder niets is veranderd aan het apparaatje. Dat kan het dus niet goed aan.

stancemm 26-07-2016

Uitstekende GPS voor weinig geld

Geschreven voor: Garmin eTrex 20x

Ik heb het vorige model jarenlang bijna dagelijks gebruikt voor wandelen en fietsen, naar volle tevredenheid. Ook deze nieuwste is lekker compact, het scherm is (ook op de fiets) goed afleesbaar, het joystickje maakt bediening terwijl je rijdt makkelijk en zonder veel kans op bedieningsfouten.
Een geweldige GPS voor 'n klein prijsje. Ik ben ook blij dat er weinig is veranderd, waardoor mijn beide fietssteunen gewoon nog gebruikt kunnen worden.
Het is wel nodig (en dat geldt voor elke GPS) je er goed in te verdiepen en een cursus te volgen. Het zijn geen apparaten waar je zo mee weg kan lopen. Tips zijn o.a. te vinden op het Waypointforum, een fijne vraagbaak.

Lachouffeke 14-05-2016

Waardeloos

Geschreven voor: Garmin eTrex 20x

Met dit ding gooi je je geld echt weg.
- Scherm is veel te klein
- Bij zonlicht kun je bijna niks meer zien
- Vaak veel moeite op GPS te ontvangen
- De kaart springt vaak van links naar rechts
- Kaarten worden vaker nauwelijks of helemaal niet geladen
- Onhandige bedieningsknoppen
- Vreet batterijen
- Bij slechter weer springt de pointer van boven naar onder
- Bij bovengrondse elektriciteit draden ( Belgie, Frankrijk ) geen ontvangst of gaat de ponter alle kanten op
- Je weet nooit of je de goede kant opgaat
- Waarom heet dit navigatie ? Wanneer je iets uitzet zie je alleen een rechte paarse lijn....geen verdere aanwijzingen
- Blijkbaar onmogelijk meer dan 2 tracks op het toestel te zetten ( en dan nog maar 1 op intern en 1 op extern geheugen )
- Garmin Support ( ? ) is ronduit zeer slecht: late reactie op e-mails, stupide antwoorden,je ontvangt aanwijzingen voor een ander toestel
enz enz
Kortom: investeren in een lange-afstands-eend voorkomt veel stress

Niet kopen !!!!!